torsdag 1 november 2012

3 år och tre stycken november.

Ny månad och ännu en gång dags att titta tillbaka på vad jag hade för mig just den här månaden varje år tre år bakåt i tiden.

Kan på allvar inte förstå att det redan är november, det var ju precis sensommar och nu blir det plötsligt mörkt klockan fyra. Men men, nu kör vi.

I november för ett år sedan
Åkte jag långt ut på landet en helg för att fira Johanna och hennes lilla Edward som hade 30 + 1 årskalas.

Fick jag nog av allt som var trångt och obekvämt och gick all-in för klänningen som plagg resten av graviditeten.

Åkte jag upp till norrland en helg och drack kokkaffe hemma hos mormor och morfar.


I november för två år sedan
Gick jag på barnrättskonferens på slottet och hamnade i samma workshopgrupp som prins Daniel. Lite mallig (jag alltså, inte prinsen).

Stod det en bukett blommor och väntade utanför min dörr en dag när jag kom hem.

Såg jag ut som en riktig rumpnisse en söndag när jag och Andreas gick på skogspromenad i Mälarhöjden.

I november för tre år sedan
Gick jag på Helenas och Lenas födelsedagsfest och dansade på Soap Bar en lördag.

Packade jag ner alla mina saker i flyttkartonger, och sen lämnade jag Solna och flyttade till söder.

Var den här, den här och den här mina topp tre mest spelade låtar på Spotify.

Inga kommentarer: