söndag 7 augusti 2011

Den där dagen.

I lördags var det en ganska sorglig dag. Hela veckan har jag lyckats förtränga att den kommer att komma. Men det hjälpte inte, det blev ju lördag ändå till slut.

Vi gick till creperiet och åt lunch. Jag tog knäcke med västerbottenscreme och sedan efterrättscrepe med hallonsylt, grädde och glass. Väldigt bra kombination.

Sedan tog vi en promenad i Visby. Vi var på jakt efter en tackförisommar-present.



Hittade en till slut, men vad det är i paketet kan jag ju inte avslöja här.


Sedan sa vi hej då till varenda får i varje gatuhörn i hela stan.



 

Ja, nästan alla, i varje fall.


Och så klev vi ombord på färjan och lämnade Gotland för den här sommaren. Så himla sorgligt.



Och med det var min semester slut. Nu måste jag skriva tvåhundra listor över bra saker som man kan göra i Stockholm på sommarkvällarna i augusti. Förslag?

1 kommentar:

Veronica sa...

Vilket fint paket!