onsdag 20 mars 2013

Jo det var så att jag hade tänkt skriva hundra intressanta inlägg här, men sen råkade jag somna på vardagsrumsmattan i en vecka.

Alltså. Varje gång jag uppdaterar bloggen flera dagar på raken och liksom känner att nu är jag inne i ett bra bloggflow så tänker jag att den här gången kommer det hålla i sig och jag kommer bli en sån där som uppdaterar typ varje dag, jämt jämt jämt från och med nu.

Och sen bara går jag och blir trött i en vecka, har noll inspiration, kan inte komma på en enda bra bloggidé som någon endaste människa kan tänkas vara intresserad av och kan föresten inte göra någonting annat än att typ lägga mig ned på mattan på vardagsrumsgolvet, sluta ögonen och bara andas när klockan är ungefär åtta och Albin har somnat och det är dags för min så kallade "egentid" för dagen.

Så då vet ni. Det är ungefär det som händer gång på gång på gång om ni undrar varför jag är så oregelbunden med uppdateringarna här.

Inga kommentarer: