söndag 10 mars 2013

Hej alla ni som brukar läsa min blogg!

Hoppas ni har haft en fin helg.

Jag tänkte bara berätta att jag har lagt till bloglovinknappen här på sidan så att ni enkelt kan följa min blogg via bloglovin och alltså prenumerera på inlägg. Ni börjar ju bli en liten skara som läser den här bloggen nu och jag skulle bli så himla glad om ni vill prenumerera på inlägg. Då kan ni enkelt följa när jag har skrivit ett nytt inlägg, via datorn eller telefonen.

Så här gör man:
Det är bara att klicka på ikonen här till höger, logga in på bloglovin och sedan börja följa bloggen VuxenTyp. Om ni inte redan har ett bloglovinkonto måste ni skaffa det, men det är väldigt enkelt som ni kommer märka.

Och så vitt jag vet går det alldeles utmärkt att följa bloggar anonymt om man vill. Det gör man genom att bocka för anonym under "Bloggar jag följer" när man är inloggad på bloglovin.

Lady Dahmer har skrivit ett inlägg med några argument för varför man ska prenumerera på bloggar som man läser.

Hoppas ni vill följa mig via bloglovin!

Ha en fin söndag.

Inga kommentarer: