söndag 25 september 2011

Mina tre bästa från i lördags.

Den här veckan har varje dag varit lite som att springa ett marathonlopp. Jag har haft en väldigt intensiv vecka på jobbet, och inte orkat med mycket annat än att ligga på sängen och blunda på kvällarna. Så i helgen har jag haft ett extra stort behov av återhämtning, och varit särskilt noga med att bara göra sådant som ger bra energi. 

Här kommer mina tre bästa från i lördags.

1. Utefrukost med finaste Jessica på Café Bakverket.



2. Smothielycka, sollapande och folkspaning vid Nytorget.



3. Promenad runt söder med klipphäng vid Tantolundsbadet.


Men det bästa av allt, ska ni veta, det har jag inte berättat om än. För sent på lördagkvällen gick jag nämligen ut och åt middag på en för mig helt ny italienare. Ett ställe som jag har varit på väg till många gånger under flera års tid, men aldrig lyckas få bord på då jag ringt samma dag och försökt boka för kvällen. Jag har nu utsett detta ställe till stans bästa italienare utan konkurrens, för holy cow så gott det var!

Men det tänkte jag berätta mer om en annan dag.

1 kommentar:

jenni sa...

det var smart gjort av dig tycker jag. ser jättehärligt ut! väntar spänt på mer input om denne nya läckre italienare...