onsdag 27 juli 2011

Åh, det här ni!

Visste ni att Säkert ska släppa några av sina låtar på engelska??? Den 29 augusti släpps skivan som heter "På Engelska" där hon har översatt och spelat in några av sina Säkertlåtar. Jag hade inte hört talas om det förrän idag då jag läste det på en annan blogg som ni hittar här. Kände att jag måste sprida denna spännande grej vidare!

Jag är nämligen så himla peppad eftersom jag tycker väldigt mycket om Säkerts låtar men tycker lite lite bättre om Annika Norlins röst när hon sjunger som Hello Saferide och på engelska, hon får liksom lite mjukare ton då.

Dessutom har Annika dragit igång ett roligt projekt för att skapa en musikvideo till låten "Får jag" som på engelska blir "Can I" och som handlar om att våga. Alla som vill kan skicka in sina historier på temat. Här får man veta lite mer om det hela. Jag tänker att det kan bli riktigt riktigt bra!

Inga kommentarer: