lördag 22 oktober 2011

Fisksoppa, Alias och tre presenter.

Igår hade jag finbesök av Ida, Linda och Ankie, alla barndomsvänner från Umeå som jag har känt sedan jag gick på dagis ungefär. Jag bjöd på fisk- och skaldjurssoppa och sen spelade vi Alias och åt lösviktsgodis. En himla mysig kväll som jag helt glömde bort att ta en endaste bild på.

Jag fick tre mycket bra fredagspresenter som jag tycker att vi tittar på istället.


Från Ida fick jag så här lyxiga chokladpraliner från Bönor & Blad.


Från Linda fick jag finfina praliner och ett mycket sött paket från pralinhuset.


Och från Ankie fick jag ekologisk choklad i det här härliga papperet som mest av allt får en att vilja åka till en varm plats på andra sidan jorden och lägga sig under en palm eller så.

Nu känner jag mig mer än redo för alla sorters akuta choklad-ha-begär som kan dyka upp när man som minst anar det under hösten och vintern.

Inga kommentarer: