söndag 21 april 2013

Hej hej våren!

Vi är tillbaka i Stockholm igen men bor i en resväska då det håller på att renoveras hemma hos oss.

Älskar att det äntligen har blivit lite vår!

Älskar inte lika mycket att alla mina vårjackor ligger hemma i lägenheten inplastade i något rum någonstans. Men som tur var har min vinterjacka inbyggd vårfunktion. Bara att knäppa bort innerfodret och vips har den förvandlats till en helt ok vårjacka.

Albin fick föresten en ny och sin allra första vårjacka igår. Så nu är även han redo för våren och så slapp han svettas i sin vinteroverall igår när vi åkte ut till Bagarnossen för att hälsa på Andreas kompis Linda och hennes pojkvän Jonas och deras lilla Vidar.

Idag ligger jag tyvärr nerbäddad med magsjuka och känner mig inte särskilt vårig alls. Vi hörs mer en annan dag när jag är på benen igen.

Inga kommentarer: