onsdag 3 april 2013

Hej från norrland!

Hej, nu är vi i Kroksjö.

Jag hade ju hört talas om snön så var lite orolig att det skulle kännas som januarivinter igen. Men även om det fortfarande är mycket snö här uppe så har asfalten och gruset börjat titta fram så det märks att våren är på väg. Snön gör dessutom att solen tar som om man vore högst upp på fjället eller så. Jag var ute och promenerade i en timme och hade fått en massa fräknar när jag kom in igen. Sånt är fint.


Albin roar sig med att utforska alla "nya" rum och tömma skåp och lådor på innehåll. Jag roar mig i och för sig med ungefär samma sak, försöker ligga steget före honom bara.




Det går sådär kan man nog sammanfatta situationen.

Det är i alla fall skönt att vara här uppe igen och kan ni tänka er att nu är det bara en månad kvar av min föräldraledighet, sen börjar jag jobba igen. Så himla konstigt.


Inga kommentarer: