måndag 1 oktober 2012

3 år och tre stycken oktober.

Idag är det ny månad och jag tänker införa en ny (och första) tradition här på bloggen. Från och med nu börjar vi varje månad med att titta tillbaka på vad jag hade för mig just den månaden fast varje år tre år bakåt i tiden.

Idén till själva upplägget har jag helt fräckt snott härifrån.

Det var förövrigt inte lätt att hitta några vettiga bilder från 2010, så ni får stå ut med att bildkvalitén är katastrofal i vissa fall.

Så, då börjar vi.

I oktober för ett år sedan.




Hade jag precis fått reda på att jag var gravid med den här finisen. Fast då visste jag ju inte att det var just han som låg i magen förstås.

Var jag hooked på allt som innehåller tomater, för att månaden efter tycka att det var ungefär det äckligaste man kunde äta.


Hade jag spelkväll hemma hos mig med Linda, Ida och Ankie och fick så mycket choklad att det räckte för resten av hösten.


I oktober för två år sedan.
Såg jag ut så här en dag när jag åkte på utflykt till Nackareservatet och promenerade i skogen med Veronica.

Köpte jag nya glasögon som jag tydligen bara lyckades ta en extremt suddig bild på med min iphone.

Bestämde jag mig till slut för att lämna den kommunala världen för ett nytt jobb inom privat sektor.

I oktober för tre år sedan.

Bodde jag fortfarande i Solna men hade precis skrivit på papperna för att byta till mig den här fina ettan på Katarina bangata.

Gick jag på Pet Sounds och drack öl med den här damen mest hela tiden faktiskt.

Kunde jag inte riktigt släppa tankarna på den här unge herren som jag ganska nyss hade lärt känna lite grann.

Inga kommentarer: