onsdag 15 augusti 2012

Besatt!

Ledsen för dålig uppdatering här på sistone. Har ingen bra ursäkt.

Men i alla fall. Jag har blivit helt besatt av Girls (serien alltså, inte tjejer i största allmänhet).

Har i princip sträckkollat första säsongen och älskar den. Karaktärerna, dialogerna, så jäkla bra. Mest Hannah och Adam, eller egentligen allihopa föresten.

Eftersom jag annars typ aldrig tittar på tv (inte via datorn heller), är jag givetvis sist av alla när det gäller det mesta. Men om ni mot förmonad inte har sett den än, gör det!

Fattar inte hur jag ska klara mig till säsong två kommer om typ en evighet.

Ps. Nu när jag ändå är igång tar jag tacksamt emot tips på alla typer av serier som jag kan fördriva tiden med medan jag väntar på nästa säsong. Har missat ungefär allt sen Beverly Hills slutade sändas (det var nån gång för 15 år sen väl?) så det gör inget om tipset är från stenåldern eller från typ 2003. Ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Emma, "Arrested development" är kul, hel skruvad komedi fr HBO, The Big Bang Theory är också sjukt rolig, första säsongen av Harrys Law med Kathy Bates var grym, sen ska ju Downtown Abby vara helt underbar -har inte sett den själv. Själv har jag plöjt igenom så gott som hela 5 säsonger av The Wire -polisdrama Baltimore, HBO -grym. //Eva

VuxenTyp sa...

Eva, åh, tack för alla tips!