söndag 26 augusti 2012

Badkar + bricka = höstlycka

Det är alltid bra att skaffa sig något speciellt inför hösten som får en tycka att det är lite mer okej när löven börjar falla och solen går ner alldeles för tidigt.

Förra året var det här några av mina lyckopiller inför hösten. I år har i och för sig höstångesten inte riktigt infunnit sig än, och jag har redan världens bästa lyckopiller som inte går att jämföra med något annat. 

Men som grädde på moset, rosen på tårtan, blåbäret i muffinen eller vad man nu vill kalla det, så har jag införskaffat en badkarsbricka. 

En sån här alltså.

Och det var banne mig omöjligt att få till en bild som gav min fina bricka rättvisa. Men den har ju liksom både plats för vinglas, ljus och bokstöd. 

Tror att vi kommer trivas alldeles utmärkt tillsammans i höst faktiskt.

1 kommentar:

Carin sa...

det där verkar ju vara en superbra grej,men kräver ju ett badkar vilket jag inte har. ja man får göra vad man kan för att förgylla den årstid som nu närmar sig.