lördag 1 december 2012

3 år och tre stycken december.

Så var det ny månad igen och dags för den här bloggens enda tradition. Nämligen den att vi börjar varje ny månad med att titta tillbaka på vad jag hade för mig just den månaden varje år tre år bakåt i tiden.

Så, då kör vi igen.

I december för ett år sedan.

1. Såg jag utställningen On this earth, A shadow falls av Nick Brandt på Fotografiska och tyckte den var heelt fantastisk. Kanske bästa fotoutställningen någonsin.

Om ni inte såg den, klicka på länken ovan så förstår ni hur bra det är!

2. Berättade jag på bloggen att vi väntar barn. 


3. Blev jag Umeås stoltaste faster till den här lilla killen på självaste julafton.


I december för två år sedan.


1. Gick jag på julpysselkväll hemma hos Kristina en onsdag.

2.  Såg jag ut så här när jag öppnade paket hemma hos min mamma på julafton.

3. Drog jag och Helena ihop till en så himla rolig nyårsfest.


I december för tre år sedan.
1. Spontanköpte jag en gitarr och anmälde mig till en gitarrkurs för nybörjare (mest för att imponera på herren på bilden ovanför får jag dock erkänna så här i efterhand).



2. Var jag så väldigt glad över att kunna promenera hem från Pet Sounds på bara tio minuter.

3. Var sista dagen på året en ganska deppig dag, men jag var som tur var omgiven av ett helt gäng med bra brudar.

Inga kommentarer: