torsdag 24 maj 2012

Ida, Le Petit och jag.

I går tog jag tunnelbanan till medborgarplatsen för att möta upp Ida för lunch.

Vi tog först en promenad runt mina gamla kvarter på söder och slog oss sedan ned på ett café på Södermannagatan. 

Idas lilla dotter Agnes var också med. Hon är bara en månad gammal och så väldigt fin.

Ja, jag var ju också där förstås.

Jag passade på att samla på mig Idas bästa tips på vad man verkligen behöver första bebistiden, och vad man inte behöver. Det finns så himla många tips och långa listor på vad man ska köpa att man skulle bli ruinerad och man skaffade allt.

Ida har föresten också en blogg. En blogg där hon visar och berättar om sådant som hon har sytt och skapat. Hon syr mycket bebiskläder och vill man kan man beställa. Finns så himla mycket fint, så gå in och titta vettja!  

Inga kommentarer: