måndag 28 november 2011

Vad jag gör när jag inte uppdaterar min blogg.

Jag har lite dåligt samvete över att jag uppdaterar bloggen så sällan numera.

Det beror mest av allt på att jag sover, sover och sover. Inte om dagarna så klart, då jobbar jag för fullt. Men på kvällarna. Jag kan utan problem gå och lägga mig klockan åtta varje kväll. Och eftersom jag sover bort vardagkvällarna vill jag ägna helgerna åt att vara med Andreas och andra bra personer. Och på söndagarna springer vi runt på lägenhetsvisningar halva dagen.

Därför blir det inte så mycket tid över för bloggande just nu.

Men jag saknar ju bloggandet och jag hoppas att ni som brukar läsa har lite tålamod med mig. För jag tror att det vänder snart, och då är jag tillbaka här igen!

2 kommentarer:

Le Petit sa...

Det vänder, jag lovar =).

jenni sa...

det är klart vi har.